جاده ی رویاها

...از رویا تا واقعیت

قدم

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰ ب.ظ

ترس از شروع




برگرفته از پیج enerzhi.mosbat


نظرات  (۷)

هیچ وقت سخت نبوده ما برای خودمان ان را سخت کردیم مگه نه
خیلی دیر.به دیر اپل میکنیا!  کلک
سلام 
خوبی
اسم سایت من از ایرامن به شب هزار و دوم تغیر کرد 
گفتم بگم تا هم اسم لینکی منو اگه خواستی عوض کنی 
ققربانت شب خوب بخوابی خدافظ
پاسخ:
ممنون عزیز شرمنده دیر به دیر میام ولی سر میزنم بهت اسمتم تونستم تغییر میدم
بر تمام قبر های این شهر

بوسه بزن

شاید به یاد بیاوری

کجا مرا جا گذاشتی…

من در تنها ترین قبر این شهر خفته ام

صدای کلاغها را می شنوی؟

دارند برایم فاتحه می خوانند…..!!

۱۹ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۳ یاور گلدوز مطلق
سلام
تصویری زیبا و سخنانی زیباتر
پاسخ:
ممنون
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۳۶ یاور گلدوز مطلق
من فکر میکنم قبلن برای این پست کامنت گذاشته‌ام.
پاسخ:
بله لطف کردین
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۳۸ یاور گلدوز مطلق
به نظر من که بالاخره باید شروع کنید.
ترس از شروع هم عامل بازدارنده‌ای است که راحت میتوان آنرا پشت سر گذاشت.
فقط کافیست قدم اول را برداری.
یا علی
این هم بهترین کد برای شروع
یا علی
پاسخ:
بله دقیقا
عااااااااااااااااااااااااااالی...
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی